W celu zachowania najwyższej jakości usług przestawiamy procedury bezpieczeństwa:

1. Gwarancja terminu. Od momentu zgłoszenia w przeciągu 48h otrzymacie Państwo informację o dostępnym terminie oraz wstępną wycenę usługi. Taka oferta ważna jest 7 dni. Następnie doprecyzowujemy warunki, tak by ostatecznie wpłacony zadatek potwierdził zawarcie umowy. Nie ma gwarancji terminu w przypadku braku zadatku, bądź braku akceptacji wzoru umowy wysłanej elektronicznie.

2. Komunikacja. Najlepszą formą do wykonania ustaleń jest poczta email. Z kolei telefonicznie odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości. Bardzo też lubimy kontakt osobisty, jednak ze względu na odległości całość formalności możemy wykonać online. Dobrze jest też by na dwa tygodnie oraz na tydzień przed datą ślubu skontaktować się i potwierdzić adres oraz godziny.

3. Błogosławieństwo – O ile nie stanowi to problemu, rekomendujemy by odbywało się na stojąco. Dzięki temu Rodzice nie muszą się schylać a zdjęcia i film wyglądają dużo ładniej.

4. Przyrzeczenie, Przysięga, Obrączki – W pierwszej części następuje przyrzeczenie skierowane do Boga, w drugiej i trzeciej jest to Sakrament który Para Młoda udziela sama sobie. Dlatego należy ustawić się do siebie (w tym momencie Ksiądz tylko podpowiada słowa przysięgi). Dzięki temu wszyscy goście będą mogli zobaczyć Wasze emocje, a zdjęcia i filmy będą ładnie wyglądały.

5. Przy wyjściu z kościoła zalecamy stanąć przed drzwiami i przepuścić wszystkich gości. Będą mieli szansę utworzyć półkole i w momencie Waszego wyjścia obsypać Was ryżem i konfetti. Następnie rodziców prosimy by w pierwszej kolejności złożyli życzenia.

6. Na sali weselnej nie mogą być włączone emitery światła punktowego – lasery. Bez względu na to czy jest to amatorski laser o małej mocy czy profesjonalny o dużej w każdym przypadku w instrukcji urządzenia jest zapisane by nie kierować go w kierunku ludzi. O ile obecny sprzęt nie wyrządzi krzywdy ludziom o tyle może uszkodzić matrycę aparatu bądź kamery, która na sali pracuje na wysokich czułościach i po prostu się zniszczy uniemożliwiając dalszą pracę oraz generującą bardzo wysokie koszty naprawy.

7. Zalecamy by miejsce dla ekipy nie było w ciągu komunikacyjnym ani zbyt oddalone od sali weselnej. Przy stoliku zostaje część sprzętu w tym karty pamięci. Ich ewentualna utrata spowoduje spore komplikacje w realizacji usługi.

8. Dane z Waszego Ślubu są kopiowane na dwa niezależne dyski i przetrzymywane w tej postaci aż do momentu oddania i obejrzenia filmu. Następnie w wypadku wybrania opcji „archiwum” – materiał oryginalny (ok. 250GB) jest przechowywany przez 6 miesięcy a plik z całym filmem czy zdjęcia w postaci RAW przez 10 lat.

9. W celu zapewnienia najwyższej jakości, usługi realizujemy tylko na oryginalnych, zakupionych programach takich jak Adobe Photoshop
CS6, Adobe After Effects CS6, GrassValley Edius 6.5, Autodesk 3ds Studio Max 2014, Windows 7 Professional

10. Ze względów bezpieczeństwa i wymogi prawa pilotem drona jest wykwalifikowany pilot z licencją nadaną przez ULC (Urząd Lotnictwa Cywilnego). Nie świadczymy usługi wtedy kiedy są niekorzystne warunki pogodowe, tj, wiatr powyżej 10m/s bądź jego porywy, deszcz. W przypadku niemożności wykonania lotu, lot zostanie w miarę możliwości wykonany innego dnia, bądź usługa zostanie zamieniona na inną.